“Eczanede İletişim ve İlişki Yönetimi” Konulu Eczane Teknisyenlerine Yönelik Eğitim

“Eczanede İletişim ve İlişki Yönetimi” Konulu Eczane Teknisyenlerine Yönelik Eğitim

22 Eylül 2018 Cumartesi günü Saat 10:00’da Ankara Eczacı Odası 4. Kat Konferans Salonu’nda Eczane Yönetim Danışmanı Faruk NALBANTOĞLU eğitmenliğinde eczane teknisyenlerine yönelik “Eczanede İletişim ve İlişki Yönetimi” konulu eğitim düzenlenecektir.

Herkesin çok iyi bildiği üzere eczacılık sektöründe rekabet her geçen gün hızlanmakta ve değişen piyasa koşullarına ayak uydurmak zorlaşmaktadır, sektör artık sadece eczaneye gelen hasta ve hasta yakınına doktorun yazdığı ilacın temin edilmesinin ötesine geçmiştir. Gerek ülkemizin içinde bulunduğu piyasa koşulları gerekse sektörde her geçen gün azalan karlılıklar eczane işletmelerinde bilinen çalışma akışının aksine aksiyonlar alınmasını zorunlu hale getirmiştir. Eczaneler artık halka tüm sağlık ürünleri alanında ürün satışı yapan perakende satış noktaları haline gelmiştir. Ancak eczaneleri diğer perakende noktalarından ayıran en önemli özellik tüketicilere verilen doğru danışmanlık hizmetidir.

Eczanelerimizde bu hizmet her ne kadar öncelikli olarak eczacılarımız tarafından verilse de eczane teknisyenlerimizin de tüketicilere sağlık ve ilaç alanında bilgi aktarımında bulunabilecek donanıma sahip olması sektörün kalitesini artıracak ve eczanelerimizi daha da güçlendirecek bir faktördür.

Bu doğrultuda teknisyenlik hizmetini icra ederken hizmet verdikleri her hasta ile daha etkili iletişim kurulabilmesi amacıyla düzenlenecek olan eğitime katılmak isteyen eczacı teknisyenlerimizin 20 Eylül 2018 Perşembe günü mesai bitimine kadar Odamız personeli Ezgi EKELİK’e (Dahili:172) isim yazdırmaları gerekmektedir.

Önemli Not: Eğitime katılacak olan teknisyenlerin çalıştıkları eczane mesul müdürü eczacıdan eğitime katılım için onaylı dilekçe getirmeleri mecburidir.

Program aşağıda belirtilmiştir;

09:45 - 10:00 Kayıt

10:00 - 11:45 Konular (İletişimde Temel Kavramlar, Eczanede Tüketici Modelleri, Eczanede Beden Dili)

11:45 - 12:00 Çay, Kahve Molası

12:00 - 14:00 Konular (Eczanede Tüketici Karşılama ve Uğurlama, Eczanede Davranış Modelleri, Eczanede Duygusal Zeka Yönetimi)

ANKARA ECZACI ODASI
YÖNETİM KURULU