E-imza Temini Hakkında

E-imza Temini Hakkında

Sözleşme dağıtım süresi içerisinde, EİMZATR firmasından yetkili kişi Odamızda olacaktır.

İlk kez e-imza almak isteyen veya kullandıkları e-imzanın süresi dolan meslektaşlarımız 25 Mayıs 2017 Perşembe gününden itibaren aşağıda belirtilen takvimde odamızdan yeni e-imzalarını alabilir veya kullandıkları e-imzalarının süresini uzatabilirler. Buna göre;

 

günlerinde mesai saatleri içerisinde, 89 TL karşılığında 3 yıl geçerli olan e-imza isteyen üyelere teslim edilecektir.

Başvurular şahsen yapılacak olup, e-imza almaya gelirken beraberinde nüfus cüzdanı fotokopisi, ekte bulunan başvuru formu ve taahhütname doldurulup, sadece her iki formda da imza kısmının boş bırakılarak getirilmesi rica olunur.

Meslektaşlarımıza önemle duyurulur.

Ek-1: Taahhütname

Ek-2: Başvuru Formu

ANKARA ECZACI ODASI
YÖNETİM KURULU